يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی/
 وی در پاسخ به سوال خبرنگار فکرشهر که گفت پارازیت ها در استان بوشهر آن قدر زیاد است که روی خطوط تلفن تاثیر گذاشته و حتی باعث قطعی شبکه های تلویزیون و کانال های خانگی شده، گفت شما مطمئنید که پارازیت است و وقتی خبرنگار فکرشهر گفت، مطمئنم، معاون وزیر پرسید: از کجا مطمئنید؟...
کد خبر: ۳۱۱۲۹
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

فکرشهر: معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از نشست شورای اداری شهرستان دشتستان، در پاسخ به خبرنگار فکرشهر درباره ی پارازیت ها گفت: ما هر ماه پارازیت ها را در سطح کشور اندازه گیری می کنیم و هر جا بیش از استاندارد باشد، به شورای امنیت ملی و سایر ارگان های مربوطه گزارش می کنیم و نامه اش را هم به استاندار همان منطقه ارسال می کنیم.

علی اصغر عمیدیان افزود: خوشبختانه جز موردی که مربوط به سه سال گذشته بوده، در سال اخبر هیچ موردی نداشته ایم.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگار فکرشهر که گفت پارازیت ها در استان بوشهر آن قدر زیاد است که روی خطوط تلفن تاثیر گذاشته و حتی باعث قطعی شبکه های تلویزیون و کانال های خانگی شده، گفت شما مطمئنید که پارازیت است و وقتی خبرنگار فکرشهر گفت، مطمئنم، معاون وزیر پرسید: از کجا مطمئنید؟

عمیدیان در پاسخ به این موضوع که رییس دانشگاه علوم پزشکی پارازیت ها را تایید کرده، گفت: اگر مدرکی دارد، بیاورد؛ من پریشب شیراز بودم و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز دقیق استدلال کرد که این حرف اشتباه است؛ برو و کانال فارس را نگاه کن!!
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر